Toyota Motor Europe (TME) na konci roku 2024 dosiahla významného míľnika v podobe šesť miliónov vozidiel s elektrifikovaným pohonom predaných v Európe. Tento výsledok odráža úspech multi-technologickej stratégie Toyoty. Vďaka viaccestnej stratégii spoločnosti TME sa priemerné výfukové emisie jej vozidiel znížili od roku 1995 o viac ako 50 percent. Od roku 1997, keď značka Toyota uviedla na trh model Prius, prekonala hranicu 30 miliónov predaných elektrifikovaných vozidiel v celosvetovom meradle
Spoločnosť Toyota Motor Europe (TME) dosiahla významný míľnik, keď jej kumulatívny predaj elektrifikovaných vozidiel na konci roka 2024 presiahol hranicu šesť miliónov. Tento úspech odráža úspešnosť viaccestnej stratégie značky Toyota, ktorá umožňuje zákazníkom znižovať emisie všade, kde žijú, najmä tam, kde sú obmedzené podmienky pre vozidlá s nulovými emisiami.
Spoločnosť Toyota Motor Europe (TME) dosiahla významný míľnik, keď jej kumulatívny predaj elektrifikovaných vozidiel na konci roka 2024 presiahol hranicu šesť miliónov. Tento úspech odráža úspešnosť viaccestnej stratégie značky Toyota, ktorá umožňuje zákazníkom znižovať emisie všade, kde žijú, najmä tam, kde sú obmedzené podmienky pre vozidlá s nulovými emisiami.